Jullov!

(till mamma: Nä det var konstigt igår, jag lade ju ut det vid middag men när jag kom hem efter praktiken så var de fortfarande inte "synligt", men jag tryckte på lägg ut några fler gånger och då kom det! och då stod det ju att det var utlagt vid lunch, hmm, fattade ingenting jag heller!)

Så var sista dagen på praktiken gjord! Helt galet vad 6 veckor kan gå fort som jag har skrivit förut! Idag har vi haft julbord på avdelningen, bara för oersonalen dock ;) Men alla har varit engagerade och tagit med sig en massa olika saker! Det var super mysigt och super gott! Är proppmätt fortfarande!

Jag har precis kommit hem, hunnit vara ute och gå med Texas och nu satt mig h'r framför da computer för att relaxa några minuter innan jag ska ta tag i allt, packning mm sen beger jag och vovven oss mot Blekinge ikväll! Hej och hå passa på, här kommer vi!


Mallig som få! :) Älskad så mycket att man får se ut så här ;) Var snön har tagit vägen är det ingen som vet, men men, klöver blommor och grön gräsmatta går väl också bra till jul!? ;)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Snö har vi gott om här uppe hos oss. Ha ett bra lov och va rädd om dig!

2008-12-19 @ 19:06:09
URL: http://www.kamelens.se/blog
Postat av: MAMMA

God morgon!

Välkommen hem nu ska vi ha ett härligt jullov.

Revyn vi såg i går kväll var inte någon höjdare men vi åt gott och hade trevligt tillsammans i gänget.

2008-12-20 @ 08:30:00
Postat av: Pernilla Å

Jag längtar nog lite efter klöverblommorna. Såååå geggigt och lortigt just nu.

/P

2008-12-20 @ 16:08:01
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0