Ingen bild :(

Jag hade naturligtvis inte sån tur att bilden var klar idag. Men det är ju jultider också så de har säkert mer att göra nu.. Får se om jag hinner åka dit efter jobbet imorgon innan jag åker hem och hopppas hoppas att den är klar. Annars får jag ju inte se den fören i mitten av januari typ! Jag vill ju ha den NU! :P

Köpte en Paradis ask till avdelningen och så har jag gjort ett sånt där hemma gjort julkort som blev helt jättefint! Önskade god jul och gott nytt år och tackade för en bra praktik! För det har det verkligen varit! Texas och jag har varit ute och gått, det regnar idag, igen, jättetråkigt!

Nej nu ska jag föröska ta mig till jobbet! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Hej!

När jag var ute innan ikväll fanns inte detta du skrev i förmiddags det på något sätt hakar upp sig.

Ha en sista bra dag på praktiken!

2008-12-18 @ 23:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0