Bugg i Borås!

Igår var en helt underbar kväll! Jag körde till Kungälv och hämtade upp Malin, körde vidare till Älvängen och hem till Erica som hade sytt fina kläder till oss, temat var naturligtvis lucia i och med att det var 13 dec! Två tomteflickor ,en tärna (jag) och så en stjärngosse och tomtefar! Jag invigde mina nya dansskor, de får högsta betyg! Dansade i 4h och jag hade inte ens lite ont i fötterna när vi gick hem! Jag var i säng vid 03.30 och det var alldeles tomt i lägenheten! Texas sov över hos grannen och Decci och Katt är ju inte hemma! Gick upp vid 10.00 och hämtade vovven, han blev jätteglad och det blev jag med! =) Skönt med sällskap! =P Vi har legat i soffan och slappat hela dagen! Jag har ont i halsen och näsan rinner och rinner så jag snart sätter en propp!

Jag har fyra arbetsdagar kvar! Helt galet vad de 6 veckor på avdelningen har gått fort! Men jag är super nöjd, på alla sätt och vis med min praktik! Nu orkar jag inte skrvia mer men jag ska lägga ut en bild på oss från igår =) Ha en bra kväll!


Underbar kväll!



Kommentarer
Postat av: MAMMA

hej!

Vad fina ni vär och dansa är ju bara toppen!

Om några få dagar syns vi det ska bli jätte trevligt med JULEN!

Jag älskar tomten!

Det stod i mitt horoskop att det finns en tomte i mig och det stämmer nog!

2008-12-15 @ 00:03:11
Postat av: Pernilla

Så söta Ni är!

Ha det bra nu fram till jul.

/P

2008-12-15 @ 09:16:28
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0